domingo, 20 de octubre de 2013

XX

Balanzejar l'odi incomprès
per vía de sol carril
sents la debilitat de solitud, però les onades de furia no et deixen submergir-te en el mateix escenari un altre cop.
Caminar lleuger amb paraules que dolen,
sóc tan víctima de les meves bogeries que tan sols les reconec al escriure-les al paper.
Al ritme dels tambors el cor se'm va acompassant,
esquema senzill amb passos lligats al temporal.
Dificil entendre't, díficil compendre't.
Línia d'estabilitat fracturada pels meus crits, pels meus plors.
Capa de núvol constant afoga el riure de les flors.
No ploris altre cop, demà serà un altre dia.
Somriu a cada pas, la calidesa embolcalla el teu cor per sentirte estimada.
tan sols jo sé quan m'importa quan no m'importa gens.
El sacrifici d'acostar-me a tu, talla les ales del vers més revolucionari.
Metòdica i ferme no vull despendre'm del teu sentir, no siguis tan cruel i balla al ritme de la melodia.
Ni tan sols t'importa, no dirigeixes mirada , estancat en tu mateix.
ni t'en adones del meu patir, fumes lentament agonitzant al meu sentir, el teu paper, el nostre final.
no cal que esperis la meva arrivada no vull benvinguda,
desemparada, colpejo la paret a la espera d'una reullada.
No en treuràs res de fer-ho, no vull ni girar la mirada, estic tan desanimada que les parpelles ni tan sols lluiten per mantenir-me desperta.
Cada gota cau repetidament al meu cor per demostrar que el meu destí és perdut.
No t'odio tan sols vul que desapareixis al trencar la cantonada, l'orgull que prens tan sols per desprendre't de mi és tan absurd que ni tan sols m'allunya.
tristor permanent, llavis en flames.
He de fer el pas, em repeteixo cada nit, però espantada sempre recullo falses esperances.
Si em somrius amb més ganes potser s'entreveu entremig dels teus llavis un t'estimo.
No lligar peu al meu costat que vulgui volar no vull anyorança d'absència al despertar.
No vull aguantar més aquesta mentida, no vull cap tracte de persona calculadora,
 aixuguem les llagrimes del cor patidor quan tanquis la porta al marxar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario