domingo, 20 de octubre de 2013

Petita somiadora

Respiro infinitats de paraules en vers que em surten soles amb la desesperació de cada moment quan m'enfonso.
vull treure totes les batalles que hi ha al meu cap i em fan tornar boja amb un sense fi de de tristeses.
l'estat d'anim tan cambiant, tant dispers, tan inestable que fa que no pugui ni estar al meu costat escoltant-me amb deliris perpetuats, que no em deixen poder sentir tranquilitat.
hi ha llarg camí d'on em trobo a la normalitat, no és fàcil seguir així, i sento que he d'explotar en qualsevol moment.
No hi ha comprensions externes, pq no començo conversant amb mi?
Fa setmanes que no dormo bé i tan sols dibuixo falsos somriures per no desentonar en la multitud.
No hi ha explicació pel desnivell de tolerància als escassos mites que m'encadenen en un sens viure de maldecaps.
Aquesta nit és freda he d'abraçar-te per  mantenir els somnis ben guardats.
les inseguretats que foraden les parets del meu cap són tan intenses que no deixen de presionar-me al dormir, potser és el motiu del meu insomni o potser no trobo satisfacció de vida, de motiu, de plaers.
Els excessos que he deixat enrere em fan estar susceptiblement més alerta a les meves frustacions i  no em deixen viure.
No puc parlar sense cridar-te  sento que ets el culpable de la meva desesperació, sense motiu, entenc la teva fugida i les teves llàgrimes.
No és fácil entende'm, ni tan sols jo mateixa m'entenc, a vegades sóc jo mateixa a vegades esdevinc un altre persona per intimar i analitzar els detalls que graben el sense fi de problemes sense resoldre.
Mira les estrelles al respirar lentament , conta fins a tres i espere'm a la sortida, 

quan estigui preparada et buscaré per ascendir finalment entremig de boira lleugera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario